Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2011 14:14 - 23.05.1982 (release date: 29.06.2011)
Автор: spomen80 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 306 Коментари: 0 Гласове:
1



С брат ми сме сами вкъщи. Аз имам касетофон с европейски и руски FM, японска изработка, и сме на покрива на някакъв блок. Завъртели сме антената на северозапад - към Белград, и сваляме музика.
Пуснали са Майкъл Джексън и новите му песни - като "Thriller", да речем, и ние дивеем яко. Като свършва предаването, вече имам половин час музика, сиреч, едната страна от кастетата, с която разполагаме, е записана.
След това слизаме, защото започва да духа и времето се разваля. Тъкмо се прибираме, и завалява дъжд.
Пускаме телевизора в нашата стая и гледаме филм. Филмът е руски.
Брат ми ми казва:
- Пак руско! Кафа!
- Аааа, да не съм чул такива работи от тебе! - му се скарвам аз.
- Ами защо все ни наливат руско и ни го хвалят колко е хубаво, а американското, без да са го видели по-отблизо, го плюят?
- Не знам, така трябва, нали навремето Сталин и Чърчил така са се разбрали?
- Да, но защо все руско?! Искам да уча и английски! Искам в Америка!
- Недей, те ядат много гадна храна, дебелеят от нея и стават като топки лой! Само да ги допреш със запалка и ще пламнат!
- А, честно ли бе?
- Ами те ядат много кюфтета.... Прекаляват в училище, в детската градина, още може и в яслата или млечната кухня да ги хранят с тези кюфтета.... Бургери им викат.... Те много работят, експлоатират ги, и те за по-бързо се хранят с бургерите.... Ядат и много чипс, та накрая се разболяват, защото нали вуйчо е ходил в Америка? И той си е кусал от чипса им и казва, че бил отровно солен....
- Пфююю, че гадост! - смръщва се брат ми.
- А и виж там как се държат с негрите - слагат им лоши длъжности, изолират ги, не ги пускат да учат висше....
Тука вече преувеличих с дискриминацията на негрите и директно задълбах в сегрегацията.... Все пак от Литъл Рок беше минал четвърт век! Стана ми неудобно и смених темата.
- Ами музиката им защо е толкова хубава? - пита брат ми.
- Много просто, братчето ми - тази хубава и качествена музика най-често се прави от имигранти от цял свят.... Не от американци!
- А технологиите им защо са такива, а? Епъли и чудеса, а?
- Е, да, ама "Правец 82", а?
Брат ми се разсмива.
- И освен това, от мен да знаеш, че СССР до 2000 година със сигурност ще са изобретили телефон без кабел, голям колкото цигарена кутия!
- Ами! Да ти кажа честно, не ти вярвам! - отсича брат ми и започваме да се гъделичкаме.
И изведнъж идва баща ни и виква:
- Ооооо, деца, стига сте шумели!




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spomen80
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70018
Постинги: 69
Коментари: 57
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930