Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.07.2011 15:46 - 19.01.1987 (release date: 13.07.2011)
Автор: spomen80 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 374 Коментари: 0 Гласове:
1



С брат ми сме на опашка пред един музикален магазин. Отстрани  се вижда плакат на ФСБ и описание на новия им албум - "Обичам те дотук". Виждаме, че пише, че в съставянето на албума са използвани компютри. Аз оставам впечатлен, брат ми също.
Като идва нашия ред, брат ми слага една шепа банкноти на тезгяха и поръчва:
- Новия албум на ФСБ и два плаката, различни видове!
- Добре, ей сега! - казва момичето зад щанда.
Отива отзад и след малко се връща с една плоча от "Обичам те дотук" и с двата плаката, които брат ми е поръчал, и ние се разплащаме и си тръгваме към вкъщи. По пътя попадаме на една сладкарница и сядаме да ядем пастички и да пием кока-кола. След това се прибираме вкъщи и пускаме плочата. От грамофона се понасят страховитите барабани на "Обичам те дотук" и ние изпадаме в екстаз.

След като свършва едната страна на плочата, обръщаме я и продължаваме със слушането на албума.
След като свършва и "Отговор" - последната песен от албума, с брат ми сме ошашакани. Казвам му:
- Брат ми, тия песни изтрепаха рибата! Нали?
- А, не, бе! Аз хубаво, че още от миналата година пазех пари за тая плоча. Те ФСБ казаха да очакваме албум и аз събрах парите! Сега доволен ли си? Щото казваше, че имаш чувството, че този албум ще е като "Non stop"!
- Абе де да знам защо съм си мислел тъй! някой ми беше казал, песните от "Non stop" щели да излязат под нов аранжимент!
- Кой ти го каза това?
- Май беше Пешо от Класическата.
- Кво? Той ли, бе!? И кой му ги е наговорил тия тъпотии?
- Ами даскала му по музика. Познавал бил лично Румен Бояджиев и Ивайло Крайчовски. Преди 1983 бил много гъст и с Александър Бахаров.
- Абе, познава той лично тези тримата! Колкото аз съм момиче! - казва брат ми, събува си гащите и го наперва. - Виждаш ли?
- Е, да де, ама иди го кажи на Пешо! С тази неговата софистика ще те убеди, че не си нищо друго освен момиче и ще те навре в кучи г*з!
- Ама и аз като ти казвах да не се водиш с такива надути пуяци като този! За да ти каже нещо подобно за плочата, явно е целял нещо свое...
- Ами аз...
- Е те това беше нещо очевидно! - виква ядосано брат ми и тупва с ръка по пода.
След това сядаме и ядем супа с пиле, наготвена от майка ни, а след това - реване с швепс с портокал (божем портокал). След това си полягваме и си почиваме от деня.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spomen80
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70106
Постинги: 69
Коментари: 57
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930