Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.08.2011 14:26 - 09.10.1977 (release date: 05.08.2011)
Автор: spomen80 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 428 Коментари: 0 Гласове:
0



Брат ми спи в стаята ни и аз си играя в хола. По едно време чувам тропане и го виждам разплакан. Питам брат си:
- Какво има, братчето ми?
- Къде е мама?
- Отиде на пазар. Каза, че ако се събудиш, да дойда при тебе и да послушаме музика.
- Добре! - казва той и се засмива.
Отивам горе с първият и засега единствен албум на ФСБ - "NON STOP". Любопитен съм да го чуя и пускам грамофона, напасвам иглата и се разнасят началните звуци на първото парче - "Динамика". Брат ми остава малко стреснат, но в края на на краищата се заслушва в абстрактно звучащата композиция. След това започва да звънти клавесина на "Силата и славата" и брат ми пита:
- Това как се казва?
- Кое, песента или това, дето свири?
- И двете!
- Ами това, дето свири, е нарича клавесин, а песента е... "Силата и славата" - казвам му аз, като накрая поглеждам крадешката към обложката на албума.
- Бате, да знаеш, като пораснем, силата и славата ще са за нас!
- Как така?
- Ние ще сме богати и известни! Цял свят ще знае за нас
- Мммм, дааа... И аз искам същото, ама не знам как ще стане това...
След като свършва и последната творба - "Интермецо" - аз прибирам плочата в калъфката й и брат ми я взема и започва да пита:
- Бате, бате, какво е това? - и сочи някакъв синтезатор
- На това свирят хората от групата - казвам му аз и занасям плочата долу.
Малко след това се прибира майка ни и казва:
- Деца, хайде в банята!
Събличаме се и отиваме в банята. Смесвам водата във ваната и двамата се отпускаме да се къпем.
След като се окъпваме, с брат ми се обличаме чисто  и отиваме в кухнята, където майка ни ни дава по парче торта и пита:
- Защо си пуснахте "NON STOP"? Не са хубави песните в тая плоча!
- Ами, мамо, искахме да чуем какви са песните им!
- Ех, малките ми меломанчета! - замечтава се майка ни. - Май тебе, Андрей, след години ще те гледаме по телевизията да пееш! А Славчо ще свири при батко си!
Брат ми пита:
- На какво?
- Ами ще си пуснеш една дълга коса и ще си облечеш дрехи с поне десет кила капси отгоре им, като на американските рокери и ще свириш на електрическа китара!
- Ами ако стане нещо и аз дотам не стигна?
- Я не говори така! - му се скарва майка ни. - Аз няма да позволя да ти се случи нищо лошо!
Брат ми се засмива и я гушва. Аз също се засмивам и го погалвам по главата.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spomen80
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70033
Постинги: 69
Коментари: 57
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930