Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2011 13:06 - 01.11.1989 (release date: 25.08.2011)
Автор: spomen80 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 672 Коментари: 0 Гласове:
1



От няколко седмици баща ни не е на себе си. Отиващият си социалистически режим по неговите преценки означава гладна смърт за нас.
Ние с брат ми слушаме радио в стаята си. Пуснали сме "Хоризонт". И изведнъж се разнася някакво пиано. И започват да пеят за свобода.
Аз в момента съм попил гнева на баща си (уча в АОНСУ - София) и като чувам тези думи, бия един як шут на вефа, от който се носи песента.
Нещастният радиоапарат отхвръква на другия край на стаята. Брат ми се включва към мене и двамата натрошаваме радиоапарата на най-малки парченца.
Майка ни идва изумена и пита:
- Какво сте се разблъскали?
- Пееха против властта по радиото! - виквам аз.
- Деца, всичко вече свършва! - казва тя в отговор. - Не можете да спрете промените! Няма кой да ги спре! Прочее, хубаво виках на баща ти, Андрей, да те уреди да вземеш техническа специалност, ама той не - синът ми ще вземе професията ми!
- Мамо, ако не помниш, аз си избрах АОНСУто! - казвам аз вбесено. - Тате просто се вслуша в желанието ми! Щото ако беше на тебе, аз сега щях да съм във ВИТИЗ с оперно пеене! Да се напъвам да блея като някой козел по шест часа на ден!
- Ще блееш, ама пари ще правиш! А не като чичо ти, дето и фирма си направи, след като не му провървя с ТПКто, и пак не можа да се закрепи!!!
- МЛЪКНЕТЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ!!! - кресва в този момент брат ми и ние млъкваме ошашкани.
- Какво има, братчето ми? - питам аз.
- Надухте ми главата с вашите разправии! - казва той натъжен. - Защо се карате? На мене лично ми е все тая как ще се реализирам! Просто искам да съм щастлив!
Аз го гушвам и му казвам:
- Прав си, братчето ми! Айде да съберем останките от вефа и да ги хвърлим на боклука!
Събираме парчетиите от вефа и след това изяждаме по едно парче торта, за да се успокоим.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spomen80
Категория: Лични дневници
Прочетен: 69849
Постинги: 69
Коментари: 57
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031