Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.07.2011 13:12 - 19.06.1979 (release date: 09.07.2011)
Автор: spomen80 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 321 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз, след дълги преговори с нашите, аз успявам да взема новата плоча на ФСБ - "II." да я слушаме самостоятелно с брат ми.
Той като вижда плочата, се зарадва и с лепнещите от тортата, която съм му донесъл, ръце иска да я хване, за да я сложи, но аз не му позволявам, за да не я нацапа. Обяснявам му защо и той ме разбира. След това пускам нашия грамофон и започваме деа слушаме произведенията. На брат ми много му харесват "Пробуждане", "Утро", "Да свириш гамата" и "Вместо сбогом". Аз му казвам, след като връщам плочата на нашите:
- Братчето ми, искаш ли да излезем да поиграем?
- Да! - отвръща той.
Излизаме да поиграем със съседски хлапета и по едно време намираме едно шише бензин. Брат ми има отнякъде стотинки и аз изпросвам четири стотинки от него за кибрит.
Като купувам кибрита, първо пускам една клечка в шишето, но тя угасва. И започвам да търся в какво да налея бензина. Скоро намираме една тенекия от сирене зад един гастроном. Вземаме я и там изливаме бензина, а после палим. Обаче тъй като не ме бива в паленето на кибрит все още, счупвам няколко клечки, докато успея да запаля и накрая, когато заплвам бензина, излита високо кълбо огън. От огъня се запалва сухия клон на дървото над нас и аз казвам тихо:
- Да бягаме!
Бягаме ние, но излиза собственикът на къщата, където е дървото и започва да ни гони. Накрая хваща брат ми и аз се връщам да го защитя.
Казвам на човека:
- Аз подпалих дървото!Защо него ще биете?
Но той не отвръща нищо и започва да бие брат ми. Тогава аз се вкопчвам в едната му ръка и той започва да ми дърпа ухото. Заболява ме много, но аз не го пускам.
Накрая едно от хлапетата, което е с нас, викнало милиционер, като видяло какво става.
Аз се уплашвам, като виждам представителя на властта. И той ни разтървава и започва да прави някакви знаци на човека. Чак тогава разбирам, че човека е глух. Ние с брат ми се разплакваме, защото ни дожалява за човечеца и казваме на милиционера няколко пъти:
- Чичо милоционер, няма повече така!
След като ревем няколко минути, милиционерът ни казва:
- Този път няма да ви казвам на родителите ви, но следващия път ще ви кажа и за сега! Обещавате ли да не правите повече такива глупости?
- Да!
- А така! Айде, бягайте!
Ние с брат ми се прибираме и след като вечеря веднага се изкъпваме и си лягаме.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spomen80
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70153
Постинги: 69
Коментари: 57
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930