Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2011 12:28 - 07.08.1983 (release date: 11.07.2011)
Автор: spomen80 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 365 Коментари: 0 Гласове:
1



С брат сме на плажа на Слънчев Бряг и се къпем в морето. Има жълт флаг на вишката на спасителя и ние с брат ми, божем, внимаваме. Но той по едно време решава да се състезаваме. Казвам му:
- Недей, ще се удавим!
- Не, ще се състезаваме! - плясва сърдито във водата брат ми и ме опръсква. Аз се ядосвам и го подгонвам във водата. Обаче брат ми попада на подводно течение и аз изпадам в див ужас. Виквам спасителя и той, не знам как, но измъква брат ми ни жив, ни умрял. Помагам му да дойде на себе си заедно със спасителя и му шибвам накрая два яки шамара и му казвам:
- Повече да не си посмял да правиш така!
Майка ни и баща ни са дошли и аз разказвам какво се е случило. Те казват:
- Повече никакво къпане! И за двамата!
Аз провесвам нос, но брат ми ми казва на ухо:
- Аз знам как ще оправим работата с къпането!
- Добре, и как?
- Ела и ще разбереш!
Той ме отвежда до някаква кална локва с площ като на тристаен апартамент в Обеля и казва:
- Скачай!
Скачам аз от едната страна, а той от другата и изведнъж аз се оказвам в кал до кръста, а той - до диафрагмата. И той ме уцалва  с топка кал по главата. Аз се ядосвам и му връщам жеста. Скоро започваме да вършеем из калта, докато аз не пропадам в една дупка и не затъвам до брадичката в кал. Казвам на брат ми през зъби:
- Викни помощ, бре идиот!
Той се опитва да излезе, но но успява. Калта е мазна, а единственият изход са едни стърчащи камъни, но той само се плъзга по тях и пада на няколко пъти. Накрая сяда не един плосък камък и започва да плаче. Изведнъж идва баща ни - лют и ядосан.
- Какво търсиш там? - пита той брат ми.
Брат ми обаче реве. Тогава баща ми скача на един камък до него и го пита:
- Сега пък защо плачеш?
- Защото... - и нататък не може да каже.
И изведнъж баща ни ме вижда и виква:
- Ти пък какво търсиш там?
- Пропаднах... - процеждам аз през зъби.
Скоро той се връща с хора с въже и те ме изтеглят. След това помагат на брат ми да излезе и като го поливат с маркуча с вода, се вижда, че си издрал крака много грозно на камъните. Брат ми пак започва да реве.
Промиват му раната с кислородна вода и риванол и му бият ваксина срещу тетанус. След това се прибираме в хотела и на следващия ден си заминаваме преждевременно от почивката.



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: spomen80
Категория: Лични дневници
Прочетен: 70178
Постинги: 69
Коментари: 57
Гласове: 30
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930